Kolbeye eshq

Kolbeye eshq
ashequne 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Kolbeye eshq و آدرس kolbeye-eshq.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                                                              تقدیر بود... 

تنها در گوشه ای از اتاق بر روی صندلی چوبی و سردی تکیه زده ام.

سکوتی اضطراب آور تمام فضای اتاق را فرا گرفته و در آن سوی اتاق صدای تیک تاک ساعت دیواری به گوش میرسد...

تیک تاک... تیک تاک...

شاید با هر ,تیک, میخواهد بگوید وقت تنگ است و با هر ,تاک, گذشت...

به فکر فرو میروم, به خود مینگرم که کیستم؟ چرا در این زمان در این مکان تنها و در خیال خود غرق شده ام؟...

درونم غوغاست,احساسات بلوا به پا میکند...

آیا من عاشقم؟ اگر پاسخ آریست پس چطور اینگونه تنها و بی کس تکیه بر وهم و خیال زده ام و اگر پاسخ نه است پس این احساس لعنتی درونم چه میکند که گویی درونم آشوبی به پاست که سرانجام ندارد...

نمــیدانم...

شاید این احساس همانند احساس یک کودک به عروسک بازی اش باشد و یا شاید من همان عروسک بازی هستم که فقط در دوران کودکی مورد توجه قرار میگیرد و زمانی که کودک بزرگتر میشودعروسک را به طاقچه خاطرات میسپارد تا خاک بخورد و شاید عشق من هم بزرگ شدهو دیگر عروسکش را نمیخواهد...

تنهاییم سنگین شده شاید به خاطر خاکهایی باشد که بر من نشسته تا به من بفهماند فراموش شده ام...

نمــیدانم...

شاید ماجرا پیچیده تر باشد, شاید کودکی که من عروسک او بودم به عروسک دیگری دل بسته و دیگر مرا نمیخواهد...

باز هم نمیدانم,شـــاید...


اما این را خوب میدانم که اگر *او* مرا میخواست الان تنها نبودم,اما نخواست... نمیدانم شاید نتوانست که بخواهد و یا شاید توانست و خــواست اما نشـد...

آری شایـد *تقدیــر بـود*

1393/02/14



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:تقدیر بود , ] [ 19:36 ] [ kami.m ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

welcome to kolbeye-eshq blog @>
تصاویر
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 30695
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

.

.

داستان روزانه

  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ